19 marca 2018 (poniedziałek)
Konferencja Poland – Meetings Destination
Przemysł spotkań czyli turystyka kołem zamachowym gospodarki
Współorganizator konferencji
Partner Strategiczny 2018
Jaka przyszłość czeka podmioty DMO? Jakimi metodami na sukces Pragi czeskiej pracuje jej Convention Bureau? Jak pozyskano do Katowic Światową Konferencję Antydopingową 2019? Czy lokalne opłaty turystyczne będą wkrótce pobierane także w polskich miastach? Komu przysporzy to środków i na jakie cele?
Na te i wiele innych pytań będziemy szukać odpowiedzi podczas konferencji z cyklu Poland Meetings Destination, która 19 marca otworzy Meetings Week Poland.
Podczas paneli dyskusyjnych głos zabiorą między innymi przedstawiciele Ministerstwa Sportu i Turystyki, Polskiej Organizacji Turystycznej i jej Poland Convention Bureau, lokalnych convention bureaux, środowisk samorządowych i akademickich, a także reprezentanci organizacji branżowych.
9:25- 9:50
Rejestracja uczestników, networking (Równolegle briefing dla mediów 9:15 – 9:50, z udziałem Wiceprezes POT)
9:55- 10:00
Juliusz Kłosowski, The Warsaw Voice, Poland Meetings Destination – Przywitanie gości. Krótkie omówienie programu
10:00- 10:40
Wystąpienia otwierające:
Dariusz Rogowski, Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Sportu i Turystyki
Agnieszka Jędrzejczyk – Wojciechowska, wiceprezes, Polska Organizacja Turystyczna
Wręczenie rekomendacji Polskiej Organizacji Turystycznej
Ireneusz Węgłowski, wiceprezes, Orbis S.A., prezes, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego
Pier Paolo Mariotti, wiceprezes, European Cities Marketing
Jaka będzie przyszłość Destination Marketing Organizations?
10:45- 12:15
Przemysł spotkań czyli katalizator rozwoju
Udane projekty branży spotkań mają ogromny wpływ na wizerunek destynacji, zarówno w skali miast oraz regionów, jak i całego kraju. Jednocześnie zasilają budżety konkretnymi kwotami i stymulują rozwój intelektualny oraz gospodarczy. Uczestnicy tego segmentu konferencji będą prezentować i dyskutować najlepsze przykłady takich mechanizmów, zastanawiając się nad rola dobrych praktyk w pozyskiwaniu i tworzeniu dużych wydarzeń kongresowo-konferencyjnych. Mamy między innymi nadzieję dowiedzieć się,: jak Prague Convention Bureau pracuje na sukces swego miasta, jak pozyskiwano do Katowic konferencję WADA 2019, a jak do Poznania – 23rd International Congress of Historical Sciences (ICHS) 2020.
Uczestnicy:
Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska, wiceprezes, Polska Organizacja Turystyczna
Roman Muška, dyrektor, Prague Convention Bureau
Prof. Krzysztof Makowski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Pier Paolo Mariotti, wiceprezes, European Cities Marketing
Rafał Piechota, z-ca dyrektora, Biuro Ministra Sportu i Turystyki
Elżbieta Roeske, ekspert, Polska Izba Przemysłu Targowego, Poznań
Kamil Szymański, prezes, G2A Arena, Jasionka
Moderator: Juliusz Kłosowski, The Warsaw Voice, Poland Meetings Destination
(W trakcie panelu przewidywane są prezentacje projektów, egzemplifikujących temat tej sesji: Roman Muška, prof. Krzysztof Makowski, Rafał Piechota)
12:15- 12:35
Przerwa na kawę; networking
12:40- 12:50
Kongres z 30.000 uczestników w Warszawie czyli bez współpracy ani rusz.
Prezentacja, Mateusz Czerwiński, dyrektor działu, Warszawska Organizacja Turystyczna - Warsaw Convention Bureau
12:55- 14:30
Jak finansować rozwój krajowego i lokalnego produktu turystycznego?
Opłata miejscowa może rozwiązać kwestię uzyskania niezbędnych środków na rozwój produktu turystycznego, w skali lokalnej, regionalnej i kraju. Niezbędne są jednak zmiany w obowiązujących przepisach i praktykach. Jakie i jak je wprowadzić?
„Okrągły stół” w sprawie rozwoju polskiej turystyki poprzez wprowadzenie praktyk szeroko stosowanych w całej Europie oraz krajach pozaeuropejskich
Wystąpienia poprzedzające dyskusję:
Jan Mazurczak, Poznań Convention Bureau
Przyklady dobrych praktyk, dotyczących tzw. City/Tourist Tax or Payment
Katarzyna Gądek, z-ca dyrektora, Wydział Promocji i Turystyki, Urząd Miasta Krakowa
Prezentacja projektu zmian przepisów dotyczących opłaty miejscowej, przygotowana w Urzędzie Miasta Kraków, wspierana przez Związek Miast Polskich
Dyskusja nt. form wsparcia dla projektu, jakich mogą udzielić środowiska, reprezentowane na konferencji:
Anna Jędrocha, prezes, Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce (SKKP)
Aneta Książek, główny specjalista, Polska Organizacja Turystyczna – Poland Convention Bureau
Jan Mazurczak, prezes, Poznań Convention Bureau
Monika Białkowska, dyrektor, Warszawska Organizacja Turystyczna - Warsaw Convention Bureau
Ireneusz Węgłowski, wiceprezes, Orbis S.A., prezes, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego
Katarzyna Gądek, z-ca dyrektora, Wydział Promocji i Turystyki, Urząd Miasta Krakowa
Moderator: Juliusz Kłosowski, The Warsaw Voice, Poland Meetings Destination
14:35
Zamknięcie konferencji
20 marca 2018 (wtorek)
Zalety i metody wizualizacji eventów
Jak metoda wizualizacji pozwala budować strategie i planowanie wydarzenia
1. ZASADA TRZECH Najważniejsze w wydarzeniach to wyznaczyć sobie cel osobisty, cel zespołu i cel eventu. Znając sposoby kreowania zasady trzech twój event zawsze da Ci wiele radości, spokoju oraz opanowania w najbardziej kryzysowym momencie.
2. METODA MAPINGU MYŚLOWEGO Poznając tę metodę organizując event zawsze będziesz pamiętać o jego wszystkich elementach.
3. BARWY EVENTU Zanim przygotujesz wydarzenie powinieneś zrozumieć do jakiego typu ono należy i jakie elementy są konieczne by go zrealizować. Nauczysz się dobierać odpowiednie osoby do swojej roli i odnajdziesz swoje miejsce w zespole.
4. PRZED , W TRAKCIE I PO EVENCIE Metoda budująca świadomość odpowiedzialności oraz kreatywności przy organizacji wydarzeń.
PARTNERZY:
Partner Strategiczny
9:30- 10:00
Prelekcja – Trendy i style w modzie eventowej. Dress code na eventach od frontu i od zaplecza –
Martyna Wijas (założycielka oraz właścicielka Mobil LED Martyna Wijas)
10:05- 10:50
Debata – Siła wizualizacji w budowaniu scenografii, doboru mebli, zaprezentowaniu cateringu oraz produkcji eventowej -
Magdalena Kondas (Redaktor naczelny MeetingPlanner.pl),
Renata Razmuk (członek zarządu Stowarzyszenie Branży Eventowej),
Wojciech Zbroja (Prezes Zarządu Rent Design),
Michał Kozak (dyrektor generalny Hotel Mazurkas),
Leszek Babicz (Dyrektor Zarządzający Rival Group),
Zuzanna Sprycha (Visual 4 Events)
10:55- 11:55
Prelekcja - Od wizualizacji do realizacji cz.1 -
Magda Kozicka (Dyrektor Produkcji Mea Group),
Andrzej Nykowski (Dyrektor Kreatywny Mea Group)
12:00- 12:20
Przerwa kawowa
12:25- 13:10
Prelekcja - Od wizualizacji do realizacji cz.2 -
Michał Czerniak (Dyrektor Zarządzający Brill AV Media)
13:15- 14:10
Debata- Po co nam wizualizacja? -
Jakub Zdrzalik (Managing Director Perfectto Events),
Anna Nowakowska (ekspertka i blogerka strefamice.pl),
Dagmara Marzyńska- Małecka (prezes firmy ATELIE),
Piotr Wojdat (Prezes Zarządu firmy Evenea , członek zarządu Stowarzyszenie Branży Eventowej),
Paweł Czerski (Dyrektor Zarządzający IMS events),
Małgorzata Machynia (Dyrektor Marketingu i Działu Kreatywnego w FSWO),
Jacek Kisiała (wiceprezes Rady Polskiej Izby Przemysłu Targowego, współwłaściciel firmy Extend Vision).
14:15-14:45
Prelekcja - Śmiechem w stres czyli dlaczego humor podnieca? -
Piotr Sady, Terapia śmiechu
14:50-15:20
Lunch wraz z przerwą kawową
15:25-15:40
Prelekcja - "Działania przed eventem ukierunkowane na budowanie zaangażowania i rekrutację uczestników: webcasty, podcasty, webinaria, live streaming” -
Piotr Maczuga (manager multimediów z Digital Knowledge Village)
21 marca 2018 (środa)
Best Practice Day
Niezbędna wiedza dla profesjonalnych organizatorów i klientów imprez turystycznych!
Wysokie standardy prowadzenia projektów incentive travel, etyka w biznesie, regulacja rynku związana z nową ustawą o imprezach turystycznych, dobre praktyki we współpracy agencji i działów zakupów oraz bezpieczeństwo wyjazdów i klientów.
O czym będziemy dyskutować?
- Jakie zmiany i konsekwencje dla organizatorów wprowadza nowa ustawa o imprezach turystycznych?
- Jakie sankcje grożą firmom za działania niezgodne z Ustawą?
- Na czym polega zabezpieczenie w postaci gwarancji ubezpieczeniowej (I filar) oraz Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (II filar)?
- Na co klient powinien zwracać uwagę dokonując wyboru agencji?
- Jak efektywnie współpracować na linii klient-agencja?
- Jak przeprowadzić przetarg, aby uzyskać wartościowe, rzetelne i kreatywne oferty?
- Jak przygotować się na różne zagrożenia i na nie reagować np. zamachy terrorystyczne, napady, drobne kradzieże, różnice kulturowe, choroby, szczepienia.
Kogo zapraszamy?
Właścicieli i przedstawicieli agencji incentive travel oraz eventowych, przedstawicieli działów zakupów oraz pilotów i dostawców usług dla organizatorów imprez turystycznych.
9:00 - 9:30
Rejestracja, poranna kawa i networking
9:30 - 10:00
Rozpoczęcie konferencji i powitanie przez gospodarzy - SOIT i SITE Poland
10:00 - 11:30
Obowiązki organizatorów imprez turystycznych - prezentacja ekspercka oraz panel dyskusyjny, w którym wystąpią:
Izabela Stelmańska - Zastępca Dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego,
Katarzyna Szepczyńska - Dyrektor Departamentu ubezpieczeń Turystycznych AXA TUiR,
Beata Bartosiak - Lider Kategorii w Dziale Zakupów Siemens,
Grażyna-Grot Duziak - Dyrektor Regionalny MICE Weco Travel, członek Zarządu SOIT i Rady Dyrektorów SITE Poland
Agnieszka Słowik - President Flower Travel, członek Zarządu SOIT.
11:30 - 11.50
Przerwa kawowa i networking
11:50 - 13:00
Dialog branżowy - Dobry Przetarg. Jak efektywnie współpracować na linii agencja – działy zakupów? Rekomendowany model przetargowy w kategorii incentive travel. Prezentacja ekspercka oraz panel dyskusyjny z udziałem przedstawicieli procurementu i agencji:
Magdalena Spisak - współtwórczyni Dobrego Przetargu, SKM SAR,
Dorota Adamczyk - Koordynator ds. Zakupów Pośrednich w T-mobile,
Ksenia Smolińska - Kierownik Zespołu Biura Zakupów w PZU SA,
Olga Krzemińska-Zasadzka, Manging Director Agencja Power,
Krzysztof Pobożniak, Prezes Haxel Events&Incentive
13:00 - 14:00
Lunch i networking
14:00 - 14:30
Inspirujące destynacje - Dubaj i Saksonia
Dubai - General Manager Mr. Ahmad Al Shelleh - przedstawi najlepsze pomysły na incentive w Dubaju
Daj sie zaskoczyć Saksonii - Barbara Klary, reprezentująca Organizację Promocji Turystyki Saksonii TMGS przedstawi skasońskie propozycje dla grup incentive
14:30 - 16:00
Bezpieczeństwo wyjazdów (prezentacje eksperckie - Łukasz Szozda (Outlander) oraz Radosław Szafranowicz-Małozięć (Kadry Turystyki) – wprowadzą uczestników konferencji zarówno w ogólny zarys tematyki zagrożeń podczas wyjazdów zagranicznych, jak i w kwestie związane z praktycznym przygotowaniem i właściwym reagowaniem na możliwe zagrożenia).
16:00 - 16:30
Podsumowanie konferencji oraz losowanie voucherów ufundowanych przez Partnerów konferencji - Insiders Tourism Dubai oraz Organizację Promocji Turystyki Saksonii
Partnerzy konferencji Best Practice Day:
22 marca 2018 (czwartek)
Nowe regulacje w organizacji spotkań
XVIII Europejska Akademia Organizatorów i Planistów Konferencji i Kongresów
Rok 2018 wprowadza wiele nowych albo zmienionych regulacji prawnych i finansowych dla organizatorów spotkań, ale także w szerszej skali dla wszystkich polskich przedsiębiorców. W lipcu 2018 zacznie obowiązywać nowa ustawa o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych, którą mogą zostać objęci organizatorzy spotkań i podróży biznesowych.
Od maja 2018 musimy wdrożyć RODO, zmiany w zakresie ochrony i przetwarzania danych osobowych są duże względem tych obecnie obowiązujących przepisów. Nie będzie można domyślnie zaznaczać okienek ze zgodą na przetwarzanie danych. Nie będzie można uzależniać pobierania gratisów od wyrażenia zgody na przetwarzanie danych. Ile celów przetwarzania danych tyle klauzul informacyjnych i oddzielnych zgód. Nie będzie można profilować klientów po takich cechach, jak wiek, płeć, wykształcenie, miejsce zamieszkania czy wykonywany zawód i wysyłać im spersonalizowanych ofert.
Również w roku 2018 zacznie obowiązywać certyfikacja INFARMY, program, który w roku 2017 prowadzony był przez Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA pilotażowo, od nowego roku będzie powszechnie obowiązujący dla wszystkich organizatorów szkoleń i konferencji dla przedstawicieli zawodów medycznych.
W przyszłym roku czekają nas również zmiany w przepisach finansowych, najprawdopodobniej od kwietnia 2018 będziemy zmuszeni mieć dwa konta bankowe – podstawowe i do VAT, Minister Finansów wprowadza „split payment”, na zasadzie dobrowolności, ale to nabywcy naszych usług będą decydować o tym jak będą nam płacić za nasze usługi, jakie mogą być tego konsekwencje ? Mamy wiele pytań i jeszcze więcej wątpliwości, zaproszeni przez SKKP eksperci wskażą najważniejsze obszary zmian, na które będziemy musieli zwrócić uwagę w naszej działalności gospodarczej.
09:00-09:30
Rejestracja uczestników, networking
09:30-09:45
Powitanie uczestników
09:45-10:15
Spotkanie z ekspertem: Organizatorzy spotkań - nie pozwólcie, żeby zaskoczyły was nowe przepisy w roku 2018 – Paweł Niewiadomski, Prezes Polskiej Izby Turystyki
10:15-11:00
Prezentacja ekspercka; Nowa rzeczywistość po wdrożeniu RODO – ochrona i przetwarzanie danych osobowych od maja 2018 - Tomasz Palak, Radca prawny w Profit Plus Sp z o.o.
11:00-11:45
Panel dyskusyjny z udziałem ekspertów i przedstawicieli branży przemysłu spotkań: Czy jesteś gotowy na RODO ?
Ewa Kossakowska, E.M.K. Hospitality Consulting
Tomasz Palak, Radca prawny w Profit Plus Sp z o.o
Paweł Korycki, Wiceprezes w Profit Plus Sp z o.o.
Tomasz Nowak, Prezes Netventure Sp z o.o.
Paweł Makowski, ekspert RODO, konsultant Polskiej Izby Przemysłu Targowego
Moderator: Anna Jędrocha, Prezes SKKP, Prezes Symposium Cracoviense,PCO
11:45-12:15
Przerwa kawowa, networking
12:15-12:45
Prezentacja ekspercka: Prezentacja narzędzia certyfikacyjnego INFARMA – obowiązki organizatorów konferencji dla przedstawicieli zawodów medycznych - Małgorzata Dziomdziora, Specjalista ds. etyki i współpracy, Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA
12:45-13:15
Panel dyskusyjny na temat aktualnych trendów obowiązujących organizatorów spotkań naukowo-medycznych - w Polsce i na świecie
Karolina Widawska, Sekretarz Generalny SKKP, Business Service Galop, PCO,
Małgorzata Dziomdziora, Specjalista ds. etyki i współpracy, Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA
Jacek Kisiała, Prezes zarządu firmy Extend Vision, Wiceprezes Rady Polskiej Izby Przemysłu Targowego
Moderator: Katarzyna Cioch, CEO w Polskim Towarzystwie Chirurgii Naczyniowej
13:15-14:15
Lunch, networking
14:15-14:25
Goście - hotele - eventy: Emocje i doświadczenia w hotelach niezależnych - Monika Trojan, Polish Prestige Hotels
14:25-14:45
Spotkanie z ekspertem - Rewolucyjne zmiany w polityce Facebooka - Dagmara Plata Alf, Hotel Media Group/Akademia Leona Koźmińskiego
14:45-15:15
Spotkanie z ekspertem – Split payment – czy zasada dobrowolności stanie się powszechna ?- dr Mariusz Cieśla, Kancelaria Doradztwa Podatkowego „MARIO”, Spółka Doradztwa Podatkowego Masters Tax sp. z o.o.
15:15-15:30
Zakończenie konferencji
Partnerzy konferencji:
22 marca 2018 (czwartek)
Spotkanie Poland Convention Bureau POT
Spotkanie regionalnych Convention Bureaux z Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej.
Doroczne spotkanie polskich regionalnych convention bureaux z Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej dotyczącej wspólnych działań oraz współpracy na najbliższy rok podczas wydarzeń takich jak targi branżowe, prezentacje, przygotowania kolejnych edycji Raportu „Przemysł Spotkań i Wydarzeń w Polsce” oraz działania Programu Ambasadorów Kongresów Polskich.
Convention Bureaux są pierwszym kontaktem dla wszystkich poszukujących informacji dotyczących możliwości organizacji spotkań w Polsce/regionie/mieście i pełnią rolę doradcy i konsultanta w zakresie możliwości konferencyjnych oferowanych na terenie kraju.
Spotkanie ma charakter zamknięty i jest dedykowane tylko dla przedstawicieli convention bureaux.
23 marca 2018 (piątek)
Forum Obiektów
JEDEN DZIEŃ - WIELE PUNKTÓW WIDZENIA
Dynamiczne wydarzenie edukacyjno-motywacyjne dla hotelarzy i reprezentantów centrów konferencyjnych. Nowoczesna formuła oparta na ONE-MAN SHOWS (krótkie wystąpienia autorskie praktyków branży) i TIME-OUT SESSIONS (Kilku mówców i 5 min na przedstawienie swojej perspektywy). Prezentacja CASE STUDIES obiektów nominowanych do MP Power Awards. Wszystko to z DUMĄ z bycia częścią branży obiektów!
ORGANIZATORZY:
PARTNERZY:
PROGRAM
*Open Door to format, w którym każdy ma możliwość zgłoszenia swojego wystąpienia, a uczestnicy wybierają, które prezentacje pragną usłyszeć. Organizatorzy nie wpływają na treści prezentowane w tej części wydarzenia
10:30-10:50
OPEN DOOR W FORMULE 1-ON-1
ROZWÓJ PORTALU AIRBNB W HOTELARSTWIE, CZY HOTELARZE ZAAKCEPTUJĄ NOWATORSKIEGO OTA?*
Adam Latek, Latek Hotels
10:50-11:20
POLSKA OTWARTA NA LUKSUS - jak zmienia się sektor obiektów hotelowych o wysokim standardzie w Polsce
- Piotr Madej, Zastępca Dyrektora Generalnego, Bristol Hotel, A Luxury Collection, Warsaw
- Grzegorz Włodarczyk, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Raffles Europejski Warsaw
- Magdalena Rybicka, Dyrektor Sprzedaży, Zdrojowa Hotels
Moderator: Marlena Biardzka, Business Development Director EMEA, Z—Facto
11:20-11:55
POLACY NA ARENIE MIĘDZYNARODOWEJ- SZANSE I BARIERY ZAISTNIENIA
- Mateusz Zieliński , New Business Director, Profitroom
- Adam Konieczny MRICS, Development Director Eastern Europe, Louvre Hotels Group
- Katarzyna Fabianska, Country Manager, Travelport
Moderator: Agnieszka Sapa, Regional Director of Hotel Solutions Eastern and South Europe, Middle East, HRS
11:55-12:30
WORK - LIFE BALANCE A PRACA W OBIEKCIE. POŻĄDANY CZY ŹLE WIDZIANY?
- Dorota Smagur, General Manager, Hilton Garden Inn Kraków
- Gośka Ewý, Director, Ashville Suites
- Maciej Majewski, Executive Chef, Sofitel Victoria Warszawa
- Bartłomiej Szmajdziński, Talent & Culture Director for Poland and Baltic States AccorHotels / Orbis S.A.
Moderator: Dorota Hechner, Recruitment Team Leader, Hays
12:30-13:30
LUNCH WSPÓLNIE Z UCZESTNIKAMI FUTURE LEADERS FORUM
13:30-13:50
OPEN DOOR 1-ON-1
WSPARCIE NA STARCIE, CZYLI JAK ROZWINĄĆ SKRZYDŁA
Weronika Wirtel, Sales Manager, ICE Kraków Congress Centre
(Odkrycie Roku MPI Poland 2016)*
13:50-14:20
MP POWER AWARDS- DYSKUSJA Z UDZIAŁEM UBIEGŁOROCZNYCH ZWYCIĘZCÓW I PREZENTACJA WYNIKÓW AUDYTU MP POWER VENUE 2017
- Anna Andrych, Przewodnicząca Rady Nadzorczej,
Master Brand Sp. z o.o. (Członek Jury MP Power Awards
- Bartłomiej Lachowski, Partner at Orchidea Group Sp. z o.o.
- Sandra Fengler, Senior Sales Manager, DoubleTree by Hilton Łódź & Wytwórnia
- Eliza Kozica, Sales Director, Concordia Design Poznań
Moderator: Filip Skrzeszewski, Partner Z—Factor
14:20-14:55
PREMIERA RAPORTU DEMAND OUTLOOK POLAND & CEE. DYSKUSJA NA TEMAT KRÓTKO I DŁUGOFALOWYCH PROGNOZ DLA RYNKU SPOTKAŃ W POLSCE.
- Marta Hancock, Director of Revenue Management Eastern Europe at AccorHotels
- Żaneta Berus, Dyrektor zarządzający, PTAK Warsaw Expo
- Agnieszka Najberek, Director of Sales, Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre
- Paula Fanderowska, Zastępca dyrektora ds. Centrum Kongresowego ICE Kraków
- Przemysław Trawa, Prezes Rady Polskiej Izby Przemysłu Targowego, Prezes Zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich
Moderatorem dyskusji będzie Krzysztof Celuch, Celuch Consulting
14:55-15:30
BLOGGERZY, SOCIAL MEDIA INFLUENCERZY, EKSPERCI BRANŻOWI: JAK ROZRÓZNIĆ. Z KIM WSPOŁPRACOWAĆ, A Z KIM NIE?
- Marta Jędrzejewska, Senior Regional Digital Media Manager, AccorHotels / Orbis S.A.
- Piotr Chojnacki Specjalista ds. Digital Marketingu, SATORIA Group SA
- Szymon Opolski, Lifetube
- Bloggerka Ania Kęska, aniamaluje.com
Moderator: Miłosz Stanisławski, Dyrektor Generalny Sound Garden Hotel Airport Warsaw.
23 marca 2018 (piątek)
XIII IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum
#FLFWarsaw2018 #Lucky13 #PowerOfNetworking
STUDENCIE, jeżeli pragniesz dowiedzieć się więcej o przemyśle spotkań, nawiązać kontakty branżowe, rozwijać swoje umiejętności - a także uczyć się od najlepszych, to wydarzenie jest skierowane właśnie dla Ciebie.
A dlaczego?
Jest to spotkanie z profesjonalistami turystyki biznesowej z całego świata. Daje studentom unikalną okazję do zawarcia nowych znajomości oaz możliwość na rozwijanie swojej kariery w przemyśle spotkań. FLF to także duża dawka motywacji, inspiracji oraz podstawy skutecznego networkingu tak ważnej umiejętności w każdej branży. FLF ponadto daje możliwość poznania ekspertów przemysłu spotkań w sesji Round-Table Discussion. To niepowtarzalna okazja aby zobaczyć realia pracy w tej inspirującej branży.
Dodatkowo szansa wzięcia udziału w konkursie IMEX University Challenge sponsorowanym przez sieć hoteli Marriott International. Konkurs ten umożliwia wykazanie się swoją kreatywnością w planowaniu wydarzeń. Nagrodą dla zwycięzców każdego z 6 półfinałów University Challenge jest udział w największych europejskich targach pzemysłu spotkań IMEX we Frankfurcie, gdzie prezentują swoje projekty. Zawalczą o udział w najbardziej prestiżowej konferencji MPI World Educational Congress w Indianapolis, USA.
Aby wziąć udział wystarczy zarejestrować się, używając przycisku poniżej:
09:30-10:00
Rejestracja uczestników i powitalna kawa
10:00-10:10
Otwarcie Forum, powitanie gości
10:10-10:50
Kiedy ostatnio zrobiliście coś po raz pierwszy w życiu? O strachu, mechanizmach samosabotażowania i sposobach radzenia sobie z nimi
dr Agnieszka Szóstek, Experience Designer UXPlus
10:50-11:20
Konkurencja czy współpraca - co się bardziej opłaca?
Cezary Wilemajtys, Założyciel i Prezes agencji United Partners
11:20-11:30
IMEX, MPI, MCI Association introduction
Tom Hulton - Director IMEX Group
Miłosz Stanisławski - V-ce Prezes ds. studenckich MPI Poland Chapter, General Manager Sound Garden Hotel
11:30-11:40
FLF i co dalej...?
dr Krzysztof Celuch, Pełnomocnik Rektora ds. współpracy z biznesem, Prezes Celuch Consulting
11:40-12:30
Półfinał konkursu University Challenge
Jury:
Tom Hulton - Director IMEX Group
Agnieszka Lewtak- New Business and Brand Manager w RentDesign
Miłosz Stanisławski - V-ce Prezes ds. studenckich MPI Poland Chapter, General Manager Sound Garden Hotel
Sebastian Oprządek - Prezes Klubu Agencji Eventowych, Prezes Zarządu agencji El Padre
12:30-13:30
Lunch z uczestnikami MPI Poland Forum Obiektów
13:30-14:00
Projekt czy osobowość? Co decyduje o sukcesie?
Bartosz Bieszyński, Managing Director WALK Events
14:00-14:30
Event Design Thinking into Event Design Doing
Ruud Janssen, Partner Zarządzający Event Design Collective
14:30-14:45
Ogłoszenie zwycięzcy półfinału konkursu University Challenge
14:45-15:00
Przerwa kawowa
15:00-16:30
Round Table Discussion
Mariusz Nowak, CEO Ministry Of Creativity
Katerina Melnik, Individual Sales & E-commerce manager Sound Garden Hotel
Tom Hulton, Director IMEX Group
Eda Özden Günyüz, Director of Business Development MEP Destination Management
Jan Mazurczak, Prezes Poznan Convention Bureau
Monika Dembińska, Project Manager Association Meetings Poznan Convention Bureau
Ruud Janssen, Partner Zarządzający Event Design Collective
16:30-16:45
Zakończenie i odbiór certyfikatów uczestnictwa
Partnerzy konferencji XIII IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum:
Partnerzy Merytoryczni
Partnerzy
23 marca 2018 (piątek)
Gala MP Power Awards
Meeting Planner Power Awards jest pierwszym konkursem poświęconym branży eventowej i poszukującym najlepszych realizacji i praktyk we wszystkich jej sektorach. Celem Konkursu jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienie osobistości i ekspertów branży.
Zadaniem MP Power Awards poprzez wyróżnienie najlepszych projektów i pokazanie ich efektów jest promocja profesjonalizmu branży eventowej oraz budowanie świadomości wartości narzędzi z jej zakresu. Długofalowo celem konkursu jest także podnoszenie standardów pracy i realizacji projektów na każdym etapie ich powstawania oraz współpracy pomiędzy zaangażowanymi podmiotami.
Założeniem organizatorów MP Power Awards jest także integracja branży oraz budowanie platformy komunikacji pomiędzy tworzącymi ją sektorami.
MP Power Awards tworzą: MP Power Projekt, MP Power Venue, MP Power 12. MP Power Produkt
Konkursem towarzyszącym MP Power Awards jest Kreatywny Roku Branży Eventowej
http://www.mppowerawards.com/edycje/show/2017